Uykuannesi gülnazik isimli hesaptaki kişiden aldım hiç memnun kalmadım yarım bıraktım zaten asla profesyonel çalışmıyor öncelikle sürekli bir bahaneyle o gün çalışmayacağını toplu mesaj olarak atıyor bi gün kızında bi gün kendinde bi gün kayınvalidesinde olan sağlık sorunları kızının yerl malı haftası vs
İlk bir hf fena değildi ama süreklilik olmayınca çok hızlı bozuldu sonra da toparlayamadı ayrıca da çok ezberden konuşuyor