Sare_nuhaninannesi_05 çok mutlu oluyorum kar yağınca eskiden çocuk gibi sevinirdim ama artık depremden birgün öncesi ve deprem gecesi geliyo aklıma çocuklara gelin bahçeye çıkalım son kez kar oynayın dedim ve birgün sonra deprem oldu tabi Allah’ın hikmetine sual olmaz tövbe haşa ama 2 yıl sonra aynı bahçede aynı çocuklarla buluştuk komşunun çocukları da vardı abla sen bize gelin kar oynayın sevincini yaşayın demiştin bir daha oynayamadık dediler çok üzücü