Dondurmalikahve Bu yıl ufak bi değişiklik yapıp kırmızı kar eklemişler. Önce benim gözlerim mi yanlış görüyor dedim ama doğru görüyormuşum 😅 Not belli bir zaman sonra göz yoruyor.
BenDiyeBiri_ Sare_nuhaninannesi_05 foruma girdiğim gibi kar yağmaya başladı şuan bulunduğun şehir güneşli pek hava sıcak olmasada ama forumdaki kar icimi aşırı ısıttı çocuk gibi sevindim 😊😊😊
Sare_nuhaninannesi_05 BenDiyeBiri_ dimi ya yaş kaç olursa olsun o çocukluk sevinci bir yerde mutlaka kalıyor postta hanım Efendi’nin biri yazmış 13 yaşında birakmis kar uaginca devinmeyi ben 21 olcam acaba büyümedik mi kız biz 🤣🤣
BenDiyeBiri_ Sare_nuhaninannesi_05 yaşım 24 hatta yaşım kaç olursa olsun asla içimdeki çocukca olan sevgi hiç bitmeyeceğini inanıyorum tabii bu herkeste değişebiliyor ufacık şeylerle sevinebilende var aman sevinmek için illa bahane mi lazım kız karın yağsa seviniriz yağmur yağsa seviniriz güneş çıksın yine seviniriz
gg3848 Sare_nuhaninannesi_05 ayy uygulamayı açtım ve kar taneleri döküldü çocuk gibi mutlu oldum ne tatlı düşünülmüş🥰 yeni yıl hayal ettiğimizden bile güzel geçsin inşallah 🙏🏻🎄🍾
Sinemmm bisenakillisinzaten bişey yapmak istemezsin ne zaman yapacaksın falan diye sorduklarında kırmızı kar yağdığında denir ya aklıma o geldi kırmızı kar görünce 😂