Diladenizim2504 bende e bebekten almıştım 1,5 tog odanın sıcaklığı 22-24 arası değişiyor nem 50-55 civarı, atlet üstüne giydiriyorum üstünü örtmüyorum, ne üşüme ne terleme olmuyor ara ara kontrol ediyorum boynundan soğuk mu yada ter var mı ama şimdiye kadar olmadı. Kış başından beri kullanıyorum çok rahat 😌