Diladenizim2504 Bugün ebebek indiriminden 1.5 tog Uyku tulumu aldım evimin oda sıcaklığı 21 ila 24° arası O üzerinde yazan kurallara göre içine atlet giydirilmeli yazıyor sadece Sizce bu şekilde üşümez mi?? Çünkü üzerine battaniye dahil hiç bir şey örtmeyi düşünmüyorum tek kullanılır yazıyor Yardımcı olursanız çok sevinirim çok merak ediyorum üşür mü terler mi bu konuda çok tedirginim Şimdiden çok teşekkür ederim güzel anneler 🤗🤗
Aysktr Diladenizim2504 valla ben pançodan uyku tulumu almıştım togunu da bilmiyorum acemice bakmadan almıstım🙇🏻♀️😂 sadece bir uzun kollu zıbın giydiriyorum içine o kadar hatta çorap ta giydirmiyorum bazen ev en asagı sabaha karsı 21 oluyo asağı düsmüyo hiç üsümüyo gece vücut sıcaklığı 36dan düsmüyo da acaba fotoğrafını çekip atma sansınız var mı buraya kalınlığına baksam 🙏
Mom107 Diladenizim2504 ince bir pjama takımı giydirin tek atlet yada zıbın üzerine olmaz üzerini örtmezsiniz
Deletedmom131 Diladenizim2504 Bizim tulumunuz 1.5 tog evde aynı şekilde 21-24 ince bir pijama takimi giydiriyorum ben
Aselhafsam Pijamayla atlet üst giydiriyor um. Bazen çok terliyor bazende normal oda sıcaklığına göre değişiyor üstünüde örtüyormbiraz
Diladenizim2504 Aselhafsam atlet uzun kollu inçe bir zıbın altına da tek ayaklı alt giydirdim üzerinede 1.5 tog uyku rükumu giydirdim üstünü değilde ayak kısmını azda olsa örteyim diyorum uygun mudur acaba 🤔
Weewe Benimki 1.7 tog, oğlum terliyor bile. Bir iki gece daha takip edip kaloriferi kısayım diyorum. Zıbının üstüne giydiriyorum, çorap giydirmediğim için ayaklarına bi örtü örtüyorum.
Diladenizim2504 Weewe inçe bir atlet ve zıbıngiydirdim alta da ayaklı bir alt giydirdim ayaklarını açık yatırsam çok açıyor üstünü. Ayakları üşür benimkinin herhalde . Olmadı hiç örtmem üstünü
Diladenizim2504 Aysktr bunu aldım ama ben 1.5 tog yazıyor üzerinde 9.5 aylık kızım en küçük 1 yaş vardı biraz büyük oldu ama tahmini 1.5 yaşına kadar giyer herhalde. Baya uygundu indirimde 42 tl ye aldım normalde en azı 60-70 tl dem başlıyordu tulumların. Umarım terletmem ya da üşütmem kuzumu 🙃 tşk ederim canım bu arada msj için
Diladenizim2504 Mucize_istiyorum22 Ana kumaş & astar: %100 pamuk Dolgu: %100 polyester yazıyor ama üzerinde
Diladenizim2504 Mom107 bir atlet üzerine inçe bir zıbın alta da ayaklı bir alt giydirip üzerine giydirdim. Umarım terletmem ya da üşütmem . Tşk ederim canım
Mucize_istiyorum22 Diladenizim2504 yani ici dolumu canım doluysa alta pijama giydirip yatr oyle yeterli olur ben öyle yapıyorum ayaklarida açık kaliyor
Diladenizim2504 Deletedmom131 ben emzirerek uyutuyorum kızım o şekilde alışık ve şuan terliyor sanki sizin dediğiniz şekilde giydirdim bende ama. Üşütmez inşallah yaaa
Acemiannecik Diladenizim2504 ben 1.7 tog aldim sadece çıtçıtlısını giydiriyorum sabah üstünü değiştirirken sicacik oluyor üşümüyor yani evin sıcaklığı da 21 23.5
Deletedmom115 Diladenizim2504 Bende e bebekten aldım 1.5 tog. Ince alt üst pijama giydiriyorum sadece gece soğukluğa göre battaniye de örtüyorum.
Diladenizim2504 Deletedmom115 ay iyi aynısı kullanan birini buldum şükür 🙃🙃 vallahi atlet zıbın ayaklı alt ve tulumu giydirdim umarım terletmem ya da üşütmem ya benim kızım emerek uyuyor da şuan terliyor mesela ama sonuçta güç harcadığı içim mi oluyor acaba yoksa kalın mı geliyor kuzuma bilemedim ki
Minik-mucizem Deletedmom115 merhaba bende alıcamda karar veremedim kalıpları nasıl küçükmü oğlum 10 aylık 9 kilo boyu 73 1 yasmı alayım 2 yasmı yardımcı olurmusunuz
Elifeliff Deletedmom115 1.5 tığ ne demek 6 ,5 aylik ogl var bnde önceleri kundak yapiyodum artık yapmiyorum emzirmeye kaldırırken zor oluyo almali.kiyim.bnde uyku tulumu
Kusananne Diladenizim2504 1.7 tog sadece kısa kollu zıbınla yatırıyorum ev 20-22-24 derece üzerini ince örtü örtüyorum
-erCansu- Diladenizim2504 icine sadece kisa kol zibin ayaginada buyuk bi corap giydiriyorum bol sıkmasin diye ne usuyor ne terliyor kafam rahat oluyo 😊
Diladenizim2504 -erCansu- yarım bende olmadı tek altı çıkarırım bugün bir alt üst iç takımla yatırdım umarım terletmem bakalım artık 😃
Minik-mucizem Diladenizim2504 bende bunu alıcam da canım bana yardımcı olurmusun lütfen kaç kilo bebeğin bende ne alayım 1 yaşmı 2 yasmı 10 aylık 9 kilo kalıbı nasıl
NrYlmzTsr Diladenizim2504 aynısı oglumun var, evin oda sıcaklığıda aynı en fazla 23 oluyor, icine sadece kisa kollu zibin giydiriyorum, baska bisi giydirmiyorum, ki gereken bu aslında. Terlemiyor üşümüyor.
Deletedmom131 Diladenizim2504 Bende bebek tulumu kullaniyorum bu arada. Emerken terlemesi normal oğlum da öyle uyuyor emerken terliyor ama gece sorun yaşamıyoruz
Mrvalptmr Diladenizim2504 bende emzirerek uyutuyorum emerken terliyor o yüzden uyuduktan sonra giydiriyorum. Pijama takımı aldım pamuklu ince onun üzerine giydiriyorum terleme yok 🤗