sincapailesi incibetul Sol meme reddi yaşadık, üst solunum yolu enfeksiyonu oldu, dik tutup emzirdiğimi biliyorum. En sonunda sağıma yatıp önce sağı emzirip sonra solu sağ gibi verdikçe solu da emdi halada öyle emer :)
asell_asl incibetul malesef biz yenildik. Allah kolaylık versin çok zorlandım ben. Bir süre sonra biberon reddi de oluyor kendinizi hazırlayın. Kaşıkla şırıngayla pipetle denemediğim yöntem kalmadı. En sonunda yenik düştüm.. 10 aylığız ve uzun zamandır sadece ek gıda alıyor . Şükür onu kabul etti
meryemceee incibetul kaynanalar yine bildiğimiz gibi bana zorla mama verdirdi sütün yetmiyor diye (aynı sütle bir çocuk daha büyütmem dışında bir sakınca yok) şimdi de bu seferde buna alışırsa 6 ay olsun emzirseydin diyo la havle la havle