incibetul oncelikle guzel anne bu durumun gecici oldugunu bilin ve inanin bizde inanilmaz zorlandik mucadele ettik oncelikle sorunun neyden kaynaklandigini tespit edin hangi durumlarda icmiyor almak istemiyor biz 2,5 3 3,5 ayiarinda yasadik hiperlaktasyon sorunu oldugu icin dik emziriyordum danismanlik almistim sonra bir sure sonra huysuzanmaya basladi inatla emzirdim ama o inat tamamen kesmesine sebep oldu deli gibi emmek istiyordu gogsume kapaklanip cekistiriyordu memeyi acip agzina tutunca sanki bogazliyorum gibi aglamaya basliyordu ac kaldigi icinde ciglllk cigliga sonra zorlamadim bir sure mama verdim ama sutu kesmedim her seferinde meme teklif ettim sonra geceeri emmeye basladi umut doldu sonra meme + mama seklinde ilerledim sonra yavas yavas kestim azalttim mamayi 3 e kadar dustuk ama care degildi tekrar danismana gittik dus rutini olustur farkli pozisyonlarda yatarak veya plates topu ustunde dik tutarak ayakta dik tutarak emzirmeyi dene kendine inan once dedi 3 gun sabeet aglama krizi uyku duzeni bozuklugu vs olucak ama sabret sonunda alcaktir dedi nitekim 3 gun degil bir hafta kabus haftasi oldu hickira hickira agladim o krizlerde sonra tuttu yendik arada yapiyor yine etrafa ilgisi artiyor diye zorlamiyorum ac olursa oyle yaptigi gun gece yatirmaya yakin mama veriyorum sukur suanlik boyle duzeldik hala bazem plates topu ustunde bazen ayakta emziriyorum ama artik asla dik emmek istemiyor yatarak rahat ama o da bizde reflu okdugu icin gaz ve kusma sorununu artiriyor annne sutu alsinda gaz olsun napalim diyoruz (bebegim kolik )
-