artikbiranneyim civcivmom ben 3.5 litreyi günlük kullanmak icin almıstım iyi ki öyle yapmısım temizliği cok kolay oluyor 3-4 kişiyi de doyuruyor. Bence size yeter
minervadefne Cinarsmom55 bir yerde suda bekletmeden düdüklüde pişirmeyin yazıyordu sorun olmuyor değil mi denediniz mi? Bende düdüklüden aşırı korkuyorum öyle böyle değil ama bu markadan almaya niyetlendim
Cinarsmom55 minervadefne denedim defalarca çok memnunum ben de çok korkarım😇yine suyun altına tutup havasını alıyorum önermese de fissler kdjdjdjdkjdk🤣
allwrite Ben 4 yıldır kullanıyorum. Bazı sürelerim şöyle; Islanmamış nohut 30 dk Donuk kuş başı 10 dk Köy tavuğu 40 dk Islanmış kuru fasulye 8 dk Islanmış nohut 10 dk Taze fasulye 5 dk