civcivmom caaanım fisslerim ♥️ Bende 3.5 ve 6 lt var. Aşırı kullanışlı ve hızlı.
Kırmızı et ve tavuk 10 dk en fazla. Islanmış nohut fasulye 3 dk filan. Dolma biber 5 dk. Mercimek çorbası da öyle, kremalı gibi oluyor. Tabi bunlar ikinci çizgide pişme süreleri. Çizginin çıkması inmesi filan derken max 20 dk.
6 lt olanda kemik kaynatıyorum, 1 saatte iliği çıkıyor missss.
Özetle elim ayağım. Tekrar düdüklü alıcak olsam kesinlikle fissler alırım yine🫶🏻
Bu arada kapağını lastiğini filan makineye atıyorum ben taş gibi hiçbir sey olmadı 🧿 ama sapını cıkarıyorum hep onu atmıyorum