Yigit_Yagiz_Moms firdevsdila bana da öyle dediler amniyosentezin düşük riiski olduğu için fetal dna yaptırdım çok şükür temiz çıktı oğlum 1 yaşında
metemom_ gurbetcimami parmak üç bogumdan oluşuyor ya benim oğlumun sol elinin orta parmağı dışındakiler iki boğum tırnak kısımlarında kemik oluşumu yok şuanda elhamdülillah kullanabiliyor elini bir engeli yok sadece farklılıkları var şuan birleşik 7 aylıkken ameliyat olacak
gurbetcimami metemom_ anladım canım kullana bilmesi çok güzel rabbim beterinden korusun inşallah ameliyatı da çok güzel geçer 🙏
metemom_ dertlikaval önemli değil canım tepkim için sen kusura bakma sadece bebeğim doğduğundan beri bunu duyuyorum bilsen aldırır mıydın bilmediğin iyi oldu ama kimse benim o an ne hissettiğimi anlayamaz
firdevsdila bisenakillisinzaten mm den bahsetmedi net olarak burun kemiği küçük kafasında ne olduğuna karar veremediğim bir şey gördük ama bu önemli bir şey olmayabilirde dedi.inşallah sağlıklı bir bebeğim olur lütfen dua edin,yorum için teşekkür ediyorum.
bisenakillisinzaten firdevsdila kafasında ne olduğuna karar veremediğim bir şey gördük Çok belirsiz konsmus bide perinatoloji doktoru yani. Detaylı ultrason kağıdınız da NT değeri vardır o ense kalınlığı değeri. Kaç yazıyor orada. Ben sizin yerinizde olsam başka bir doktora daha giderim ayrıntılı ultrason için.
cLearQueen 2′li tarama yuksek risk cikmisti detaylida bagirsak parlakligi vardi fetal dna temizdi benim ama doktor bu cocugun midesi buyuk dedi o da genetik hastaliktir dedi. Zamanla o da duzeldi. Ama ben cok agladim o donemlerde
Aloneeee firdevsdila bu belirtilerin hiçbiri yokken down sendromlu bebek doğurduğum gibi bu belirtiler varken sağlıklı bebek de doğurabilirsiniz. Ama emin olmak için fetal dna testi ya da amniyosentez yaptırmanız gerekir. Ya da bütün hamileliğiniz boyunca acaba öyle mi diye yaşarsınız