yker Bennededimki 9 aylık olacağız Yaşasın kundak 😄 Yoksa çokkkkkk zor uyumaz kendi kendini uyandirir
Bennededimki yker çocuğa bir nimet o kundak. Düzen o sekılde tutardı bizim yoksa dalma süresi max 2 saat. Şuan bıraktı haliyle normal büyüdü dalma süresi çok uzun ama mecburdum. Kabul etse bırakmazdım
tomurcukk yker nasıl kundak yapıyordunuz ki? Benimki ne edip edip elleri çıkartıyor. 😂 daha ne kadar sıkacağımı şaşırdım
sultanmete Bennededimki ozaman biz hiç uğraşmayalim bnce 11 aya kadar kundaklamissnz bı sorun olmadıysa 😄
Bennededimki sultanmete bana kundak kolaylıktı. Hala kabul etse yaparım ama buyudu. Sorun olmadı ama her bebek farklı yorum yapamayacağım bacı . 😂
sultanmete Bennededimki benimkide kundaklama bildiğin kadar kundaklansin ozman 😄 deniyorum geceleride bırakmayı ama yok gecede uyandiriyor kendini hep o yüzden devam ke😄
YumukluSucurtaa tomurcukk evet aslında ne kadar erken o kadar iyi biraz büyüyünce cok zor olur biraktirmasi