sultanmete 4 aylik olduk kundakla uyuyor kundak olmadığında kendisini uyandıroyor uykuya gecmiyor nasıl bıraktirabilrm onersii olan varmidir
biricikbiri Artik dönmeye basladiysa kundak yapmayın. Bir sure kendini uyandiracak bu kacinilmaz ama geçiyor.
sultanmete biricikbiri dönmeye başlamadı daha ama yavaş yavaş bıraktiriyim bı sekilde alışır herhalde
sultanmete elifkaan23 tam bırakamadık malesef gündüzleri yine kundakliyorum geceleri de uykulu olduğu için yapmıyorum artık geceden başladım bakalm gündüzde nasıl bırakır bilmyrm
dilantr sultanmete benim bebeğimde 3 ay 22 günlük 1 haftadır kundağı bıraktık bi anda kestim kundak yapmayı sadece bir gün sürekli hareket etti kalktı sonrasında alıştı hareket etse de kalkmıyor
YumukluSucurtaa tomurcukk 2.3 gün içinde alıştı ben önceleri şey yaptım gündüzleri kundaksiz gece kundakli yatırdım çok kisa sürdü alışması o yüzden
tomurcukk YumukluSucurtaa ben dün gece denedim asla uyumadı çok ağladı benim de içim gitti. Sizde de öyle oldu mu. Şuan 3 buçuk aylık acaba erken mi daha beklemeli miyim bilemedim
YumukluSucurtaa tomurcukk önce gündüzleri bırakın geceleri yapın ben 4. Ayında biraktirdim çok aşırı sık uyandı o aylarca geçmedi maalesef
tomurcukk YumukluSucurtaa her uyandığında ağladı mı peki? Geri uyutuyorum mesela yarım saate uyanıyor. Aynı bu şekilde mi oldu 🙈 gece hiç uyku çekemedi diyebilirim
motherandhappy Bende 4. Ayda bıraktım gündüzleri ilk bir kolunu açıkta bırakarak yapıyordum sonra o gevşek yaptım diğer kolunu gündüze alışınca geceyi bi anda kestim uyandığı çok oldu ama karnının üstüne elimi koyuyordum onu hissedince uyuyordu tekrar
YumukluSucurtaa tomurcukk evet ama 4. Ayda uyku gerilemesi var ben normal karşıladım 8.9 kere kalkıyordu uykusu o zaman bozuldu tam bozuldu
YumukluSucurtaa tomurcukk kundaksizliga alıştı hemen gunduzleride yatirinca ama 4. Ayda uyku gerilemesi olduğu için sürekli uyandı o ikisi aynı anda denk geldi yani zaten gündüzleri kundaksiz yatırarak alistirdim gece de 2.3 gün içinde alıştı bide benim çocuğum aşırı gazliydi laktoz vardı doğru düzgün uykusu yoktu 17 aylık hala aynı
tomurcukk YumukluSucurtaa ağlamaları normal mi o zaman. Ben devam edeyim belki sizin gibi başarabilirim🥲 çok teşekkür ederim 🙏 YumukluSucurtaa
yker Bennededimki 9 aylık olacağız Yaşasın kundak 😄 Yoksa çokkkkkk zor uyumaz kendi kendini uyandirir
sultanmete Bennededimki ozaman biz hiç uğraşmayalim bnce 11 aya kadar kundaklamissnz bı sorun olmadıysa 😄
YumukluSucurtaa tomurcukk evet aslında ne kadar erken o kadar iyi biraz büyüyünce cok zor olur biraktirmasi