Eylule LadyGaddar LG kullanıyorum güzel. Philips in her şeyini seviyorum genel olarak ama bu dikey süpürgesi güzel değil.
YumukluSucurtaa LadyGaddar günlük için arzum ar kullaniyorum trendyolda var memnunum en son kaynanaya aldık 1100 TL idi
Mery103 LadyGaddar hayır hiç şikayetim olmadı hatta 2.kademe de çalıştırıyorum 2 kez süpürebiliyorum evi
Dedektifgadget LadyGaddar dönüyor canım ama şu eski halılarda iyi değil hiç kırılma olmadı haldir güldür kullandığım halde 😅
sekerbebeginannesi LadyGaddar philips annem kullanıyor bu modelini ve çok güzel sadece bukulmuyor ama koltuklara filan giriyor yani
MademoiselleZengin55 LadyGaddar Bugün geldi benimki.Makine değil canavar 😁😁Sanki halı bugüne kadar hiç süpürülmemiş,o kadar ince temizledi valaha.Gözün kapalı al derim canım 🌸
LadyGaddar MademoiselleZengin55 Yaaaa ama benim 2 halım merinos bilirmisin yüksek tüylü olanlardan hani acaba onlarda takılma yaparmı Birde kaliteli bişey mi yoksa hemen kırılacak bişey mi? Hayırlı olsun buarada beğenmene çok sevindim güle güle kullan inşallah ☺️
MademoiselleZengin55 LadyGaddar Çok teşekkür ederim canım 😌Valaha üstünde zıplanmadığı sürece kırılacak bir ürün değil.Küçük bir kilimden bile bir sürü toz çekti,senin halıları düşünemedim😁Ki bende kendi çapında titiz bir insanım yani🙈