bsrhsnc yuuuiutttt bebeğinizin boyu uzun olduğu için zayıf görünmesi normal. Zaten boyda 68 cm üst sınır oluyor. Kilosu da gayet iyi. Hiç düşünmeyin bile
gmo Benimde bebeğim 4 aylık aşısında çok ağlamıştı zatürre olan aşıdan dolayı demişlerdi çok şükür rahat atlattık 🙏🏻 benim kızımda 64,5 cm 8500 kg 4. Ayında bence normal yinede siz bilirsiniz ama bence doğru kararı doktoru verir ona danışın siz
flanoz Gayet normal kilosu ebe neye dayanarak mama başlatıyor saçmalık. Benim oğlum da benzer ölçülerde.
metemom_ yuuuiutttt saçmalamış benim bebeğim de 4 aylık 65 cm 7300 gram hemşirem gayet iyi olduğunu söyledi doktoruma danıştım o da gayet iyi dedi boş yere çocuğa mama takviyesi yapma bence yine de en iyisini sen bilirsin ama sağlık ocağı hemşirelerinin aklı bir karış havada oluyor
duygusalbiranneee yuuuiutttt benim kızım 4 ay 26 günlük. 4. Ay kontrolünde 7 kilo 150 gram 65 cm idi. Gayet güzel sizinki de. Mamaya başlamayın bence. Memeyi bırakabilir. Hem zaten ek gıdaya az kalmış ne gerek var ki mamaya. Kilosu gayet güzel
yuuuiutttt duygusalbiranneee valla bilemedim banada normal geldi de böyle deyince insanın aklı karışıyor