yuuuiutttt Bugün 4 ay asimizi olduk 2 tane vuruldu birinde hiç aglamadi ikincisinde baya yıktı ortaligi 7 kilo 160 gram boy uzun olduğu için kilosu az dedi ebe 15 gün sonra gel kilosuna bakalım ona göre mama takviyesi yapalım dedi. sizinkiler nasıl ?
gizemmumayy yuuuiutttt 4.ay aşıları ateş yaptı bizde.Ateşini sık kontrol edin.Doktorum 6saatte bir Calpol ver demişti.
canmanayvesuyu yuuuiutttt bence de başlayacaksanız doktorun yönlendirmesine göre başlayın oradaki Hemşirelerin değil. Bizde ateş yapmadı aşılar şükür hemşiremiz de yapmaz demişti 2. Ayda koldan yapılan ateş yapıyor sanırım
bsrhsnc yuuuiutttt bebeğinizin boyu uzun olduğu için zayıf görünmesi normal. Zaten boyda 68 cm üst sınır oluyor. Kilosu da gayet iyi. Hiç düşünmeyin bile
yuuuiutttt 333bd 3.600 doğdu doğduğu kiloyla hesapliyolarmis doğum kilosuna göre kilo alımı yavaş dedi
cakebabe yuuuiutttt 3400 doğdu 4 ay 6200 dü neresine az dedi hiç takmayın maşallah çok iyi kilosu bana bile mama başlama 4.aydan sonra kilo alımı yavaşlar dedi hem sağlık ocağı hem çocuk doktorumuz
cakebabe yuuuiutttt normal tabi ki sağlik ocaklarının hemşireleri ne alakaysa hep böyle insanı panik yaptırıyorlar mesela benim boyum 169 eşim 188 ona rağmen 62 şuan sizinki baya iyi takılmayın hiç
yuuuiutttt canmanayvesuyu valla kilosu bana göre iyi doktora gitsem doktor da iyi der sanırım bazı ebeler abartiyor
canmanayvesuyu gizemmumayy bizim 37.6 görmüştü en çok kendiliğinden geriledi ilaç vermemiştim 2. Ayda. Ben de yaptırıyorum şimdi bexero yaptırıcaz haftaya o biraz ağırmış sanırım ondan korkuyorum nimenrix yan etki yapmadı
Liyakiz Bizde az önce olduk 4.ay aşılarını bu ay bizimde 400 gram almış sadece, doğum kilosu 3.200 şuan 6.350 ben ay olarak az aldığını düşünüyorum ama genel olarak kg normal şuan