Elvinemine nnoktaa simdiden de bebegini n dogum gununu kutluyorum nice boyle mutlu yaşlara inşallah 🙏😘👑🥰😍
eozlem Benim oğlan 2195 gr, 41 cm doğdu. 4 ay 10 günlük 6 kg, 59 cm. Muhtemelen bundan sonraki aylarda kilo alışı hareketleneceği için azalır, 7. ayda 7-8 arası ancak olur kilosu diye tahmin ediyorum. Yani bence de normal.
YumukluSucurtaa Eminekybyneren günde 3 öğün 2 ara öğün şeklinde yedirdim ekstra bişey yapmadım açıkçası istedikçe verdim
Eminekybyneren YumukluSucurtaa ben de yedirmeye çalışıyorum ara öğün yapmaya çalışıyorum ama hiç istekli değil