Elvinemine Ku lar benim bebegim sizce zayifmi?mama ve ek gidayla besleniyor .dogum kilosu2900 .zaten minik dogmusdu mamayida cok sevmedi zarzor verdim ek gıda amma biraz yiyor .benim gibi durumda olan varmi
YumukluSucurtaa Elvinemine iyi bence benim bebeğim 1 yaşında 7900 du 3430 ile doğmuştu geri kalmıştı şuan 16 aylık 10 kilo toplamaya başladı baya
esraalic Elvinemine kilosunu çok takmayın bence kızım da küçük doğdu 2840 kg şimdi 6 buçuk aylık en son 7.780 kg gelmişti zaten yürüyünce o kilolar gider
justthecigarette Elvinemine benimki de 7.5 aylıkken 7150 gramdı. Bana zayıf gelmiyor bebeğim. Sağlıklı olsunlar yeter
Elvinemine Bana göre zayif diyil sadece boyu biraz kisa gibi😂doktorda genetik anna baba zaten kisa boylu diyor .ben 1.56 kocam 1.65boyumuz
bgunes Elvinemine benim kızım da 2700 doğru şuan 6 aylık 6200 . Alt sınırdan ilerliyor . Çok şükür sağlıkları yerinde kilosu önemli değil
Elvinemine bgunes cok sukur benim kizda saglikli bir kere hastalanib hastaneye gitdigimiz yok biraz kilosu uzuyor beni
Elvinemine YumukluSucurtaa cok sagol canim motivasyon verdigin icin🥹zaten kendileri zamani geldinde yiyecekler amma anne yuregi işte🥺
Elvinemine esraalic evet canim yutuyunce gider amma bazi bebeklerde ek fidaya gecince büyür diyolar tesellim😁
Elvinemine nnoktaa simdi nasıl canim kilo alımı .1yasinda zayif olmadiki .biraz ondan korkuyorumki fotolarda falan çekirdek gibi düşmesin😂yaza denk geliyorda kiyafet fazla giymediği için kucuk görünürmü 🤔mayisin 29 da insallah
YumukluSucurtaa Elvinemine evet insan maalesef kafaya takıyor ister istemez en azından sağlıklılar şükür onla teselli olalım😂
nnoktaa Elvinemine yarın tam 1 yaşında olacak. En son ne zaman tartıldı hatırlamıyorum 9.5 kg falandı. Boyu 77 cm di. Şu an gözüme hiç zayıf görünmüyor. Gayet fit bir görünüme sahip 😂 sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil.
Elvinemine nnoktaa simdiden de bebegini n dogum gununu kutluyorum nice boyle mutlu yaşlara inşallah 🙏😘👑🥰😍