cemreninannesi_
Geçen yıl ki menumuz oyleydi bizimde 2 kişi olduğumuz için bu yıl çiğ köfte falan yapmadım
Adana kebap lavaş yaparım yanına mezeler karamel soğan tarator ws çorba ile çok aramız yok
Sonrasına pasta yaptım tv eşliğinde eşimde malessef 11. 12:20 arası servise gidicek gelincede çerez ve içecek çocuğu uyuttultan sonra bu yıl şansımıza tam yeni yıla gireceğimz saate iş çıktı 🥲