Sunshine__. Benimde diş randevum vardı üşendim jiletledim. Birşey olmuyor ama sivilce çıkabiliyor daha önce de jiletlemiştim çıkmıştı. Bir sonrakine kuaföre gitsin. Sonra iple almaya devam etsin . Ya da lazere gitsin. Ben de lazer gideceğim yüz bıyık kaş aldırmak istiyorum. Bir ora kaldı.