Sunshine__ Kızlar hiç bıyıklarınzı jiletle aldınız mı yada kaş usturası ile sert çıkıyor mu daha sonrasında karşı komşumun kızı 13-14 yaşlarında ağda ip filan acıtır diye onunla almış bir şey olur mu sizce
Sunshine__ Ogulluana birceylul afrakevser BuzluKahve hazal_karaca shiningmother34 Madamehappyyyyy milav hepinize çok teşekkür ederim canlar sağolun söylerim kendisine yazık sabahtandır ağlıyor bilmiyordum kalın çıkacağını dio
afrakevser Kökleri kalınlaşır ve kalın kalın çıkar ve bıyık bölgesi koyulaşır rengini bıyık olmasada koyu görüntü olur bir iki kereden bir şey olmaz ama daha almasın onunla ip daha iyi bence ağda yapınca sivilce çıkıyor
hazal_karaca Sunshine__ 20/25 yaşlarında alındığında kalınlaşma olmaz çünkü hormonlar artık yerine oturmuş olur ama 13/14 yaşındaki kız için alınmamalı hem kalın görünür hemde kararma yapar. Zaten jilet ile aldığı için çok sık çıkar o yüzden ipe alışmalı
shiningmother34 Sunshine__ 22 yaşındayım ustura kullanıyorum herhangi bi kalınlaşma kararma yaşamadım
Madamehappyyyyy Sunshine__ Ağda falan o kadar da acıtmıyor. 😅 Yani sonrası pişmanlık olur kalın ve daha belirgin sert çıkar.Erkek sakalı gibi.
milav Sunshine__ önceden iple alıyordum ama son üç dört yıldır ustura kullanıyorum bir sorun yaşamadım kalınlaşma vs
dmtsmnmrlp Hormonlarla alakalı bir durum bence herkeste aynı şey olmuyor . Kaşlarım da daha sert çıkardığı için kullanmıyorum ama yüzümde ne arttı ne sertleşti düzenli olarak kullanıyorum hemde cildime çok iyi geliyor pürüzsüz oluyor
betul97_ Sunshine__ Jiletle alıyorum ama lazere gittiğim için bir sıkıntı olmadı. Normalde jiletle alsam babamın bıyıkları gibi olurdu herhalde sert
kurabiyevarsimitvar Sunshine__ kişiden kişiye değişir ben hep ağdayla alırdım uğraşamadığım için ustura ile alıp nemlendiriyorum uzun zamandır hiç kalınlaşma, yoğunluk olmadı azalmadı da tabii aynı hâlâ çıktıkça alıyorum