Yaren-1526 yaa bizim çok uzun sürdü anlamamız bir sürü yerden giriyorlarmış tek yerden değil şöyle söyleyeyim laminantın süpürgelik kısmından girip kapı içlerinden dahi kendilerine yol yapmışlar odalardan odalara. Evlendim direk dedim laminantın içinden ses geliyor diye ben tekken geliyordu hep sonra kapılardan. Kapıları eşim söktü halletti sonra baktık mutfakta delikler var dolabın altınk söktü halletti bu sefer kalorifer borularının yanındaki deliklerden geçiyor onları halletti en son asla ummayacağımız küçücük bir aradan geçiyor kendim gördüm orayı da kapatınca bitti. Bizim kurtulmamız 1 seneyi buldu ama mesela bu bir senede evde olduğumuz zaman çıkmıyordu tatildeyken ev sessizken çıkıyordu. Şu an bitti bir seneden fazla oldu çıkmıyorlar artık ama eşim hala yaptığı yerlere bakıyor geliyorlar mı diye. Bizim böyle olmasının sebebi aslında lojman tadilat edilirken kötü işçilik her yerde delik bırakılması falan. Maddi durumumuz o ara elvermedi yoksa çıkacaktım evden ama kaldık mecbur. Yapışkan vs ortadakileri hallediyor asıl onların yani fazlaysalar bizimki gibi geldikleri yeri kapatmak şart. Biz başta bir tane sandık vakit kaybettik ama durumu sonra anladık. O bir sene ben evime misafir alamadım yani yemeği annemlerde yedik mutfağı kullanmadık nerdeyse gerçekten durumumuz yoktu evden çıkmaya oturduk adam ettik evi 🥹