leyligul anneniz gidene kadar bebiş kusacak o zaman ben artik ağlardım sabahlara kadar kus kus kus bir sabah eşim ise gitti bebekler yeni uyumuştu tam 3 ayliklardi uyandilar çünkü gece boyu kustular zaten refluleri var annem kayınvalidem yüzünden de evi sıcak tutuyorum bebekleri kalın giydiriyorum beynime işlemiş neyse birini emzirdim birine dagilmis süt icirdim bir kustular ki inanamazsiniz eşimi aradım ağlıyorum daha adam yeni girmis iş yerine yarım saat sonra aradı hazırlan çok iyi bir doktor buldum gidiyoruz dedi adam daha çocukları muayene için soyarken bu bebekler kusmuyor mu hiç dedi çok kusuyorlar o yüzden geldim hocam dedim ev kaç derece 25 hastaneden çıkamazsın bu bebekleri artık 22 derecede bir zıbın bir tulumla tutacaksın dedi o gün bu gündür rahatladım inanın 😂