leyligul haha soyundurmayin kombiyi kısın, benim bebeklerim prematurelerdi 2 aylıkken hem annem hem kayınvalidem geldi mevlüt yapacağım bebeklere ama görseniz ev 26-27 dereceye çıkardılar bebekleri kat kat giydirip bir de üstüne kundaklar yorganlar neymiş üşümüşler kusuyorlarmis 😂 yatak odasının kaloriferini kapattım termometreyi ortadan kaldırdım bu burda olmaz banyoya koyalım orda lazım olur mantıken dedim kombiyi yavaş yavaş kistim gece de bebeklerimi nerdeyse çıplak yatırdım ikisi de odama girmezdi 😂