Leyla90 serife_ynmz ben yaklasik 15 gun sonra basladim, bisey olacagindan degilde agrim oluyordu o yuzden.
Anne344 Hemen sonraki gün yan yatmaya başladım elhamdülillah bir sorun yok 4 gün olucak doğum yapalı korkmayın
serife_ynmz kizlar ben hastane icin kilot bez almistim.hastanede 1 kere giydim.hemsire cikarttirdi.yaraya iyi gelmez diye.suan 12 gun oldu bugun tkrar giydim.acaba yarada bi sorun olusturur mu ki
Gamzelibebekler2 serife_ynmz 15. Gün falan yatmaya başlamıştım karın sarktigi için acı oluyor aslında korse takip yatmaya çalışın
Poyraz-bebek21 serife_ynmz 2.günü yatmaya başlamıştım mecbur kalmıştım çünkü sırtüstü yatınca bebeğim ağladığında kalkmak daha zor oluyodu direk yan yatınca daha kolaydı