Kesinlikle git şakın panik olma vanım bebeğinde yansır olabildikçe rahat ol onlarda anlayıp çok mutlu oluyorlar benım bebegım 1 haziran doğumlu Bayramda 15 günlükken doktorumdan onay aldım TAtile götürdüm ikimizede çok iyi geldi bu haftada götürdüm olabildikçe rahat oluyorum ağlarsa kendimi kasmıyorum bebek o etraf ne der siye düşünmüyorum ve herşey yolunda gidiyor temiz hava resmen çarpıyor bebişleri sürekli uyuyorlar