Egeliglsm Ağustos ayinda 3 aylik olucaz 3 günlük tatil düşünüyoruz tecrübeli olan anneler sıkıntı yasadiniz mi bebekli tatil nasil geciyor ??
Metebebek Egeliglsm ben yaptım canım uçakla Bodrum’a gittik yani atak haftalarına denk geldiği için bebeğim çok huysuzdu ama hep şunu düşündüm burda evde sıkılmaktansa tatilde havuzbaşında sıkılmayı tercih ederim diye😀 bebeğe ayak uydurabilecekseniz gidin derim
tecrubesizanne Egeliglsm bebeğim 3 aylık geçen hafta 5 günlük tatile çıktık arabayla uzun yolculuktu 3 ülke gezdik. Saat başı en olmadı 1.5 saatte bir durup mola verdik altını değiştirdim emzirdim arabasına koyup dolaştırdım rahat gaz çıkarması için düz yatırdım bacaklarını hareket ettirdim. Eğer öncelik bebeği rahat ettirmeye odaklı hareket ederseniz o da rahat edip uyuyor siz de dilediğiniz gibi gezebiliyorsunuz. Gittiğmiz yer sıcak ve nemliydi 4 tane müslin ve burun aspiratörünü iyiki almışım diyorum.
Semraaa Egeliglsm 45 gunlük bebekle tatile gittim 6 gun kaldık bir problemimiz olmadı kayınvalidem vardı tabi yanımızda o kızıma bakıyodu akşamlarıda dışarı çıktıgımızda kızımıda alıp çıkıyoduk
aasenamerve Egeliglsm 3,5 aylıkken gittik biz. Bebeğe bağlı biraz ama bizimki baya uyumuştu hem yolculuk yoruyor orada da sürekli odada durmuyorsun etraf sesli su sesleri derken bayağı uyumuştu. Denizi pek sevmedi ağladı sızladı ama onun dışında sıkıntı çıkarmadı sağolsun 😀
Egeliglsm Metebebek kesinlikle evde yeterince bunaldık zaten 😀 huysuz bi bebek degil çok sükür insallah sıkıntısız geçiririz bizde canım😊
Tugce__ Bende 2,5 aylıkken gittim yol 6 saatti 12 saat sürdü trafikten yolda altını aldım emzirdim uyudu hep böyle geçti maşallah 😊 evde yaptıklarını orda da uygula hiçbişey olmaz fazla terlemesin yeter 😊
Egeliglsm Tugce__ öyle mi ne güzel 😊 insallah bizimde öyle geçer. Güneşten korumaya çok dikkat etmek gerekiyor herhangi bisey sürmüsmüydunuz bebeginize
Egeliglsm tecrubesizanne oy masallah baya gezmissiniz bizim ki 2 saatlik bi yolculuk olucak. Bakalim sıkıntısız atlatiriz umarim tesekkürler 😊
Gamze_06 Bizde gidices tam 3.ayında ama atak haftası olduğu için korkuyorum o zamanlar hiç durmuyor 3.ay atağı kaç gün sürdü sizin 😄
aasenamerve Yigitinannesi13 kafasını değil ama bedenini soktuk hemen ağladı korktu 2 kez daha denedi babası hepsinde ağlayınca bizde sokmadık artık. Bebek denize girsin diye temiz bi bölgeye gittik orada da su soğuktu o yüzden yapmış olabilir normalde suyu baya seviyor çünkü 😊
Thesra Egeliglsm Bizde ağustosta gidicez ama 6 aylık olucak ozaman ben bile şüphedeyim açıkcası zor durumda kalırım diye umarım zorluk çıkarmazlar
Prenses_Liya Thesra Calgel aldık bizde fayda etmezse tetagilde alırım dedim calpol gece yatmadan veriyorum meyve süzgeci var hiç aklıma gelmedi bende öyle yapım teşekkür ederim 🙏
SedatDeryaGlm Bizde gidicez inşalalh ama etlül başı düşünüyoruz ozmaan 4 aylık olur bi sıkıntı çıkmaz inşalalh 😂