funda94 barbiee_ kızarmış tavuk alıcaz 180 tl evdede çoban salata, ayran yaparım, bebeğimle jingle bells şarkısı söyleyerek 12 de uyuyarak geçirmeyi düşünüyoruz 😄
funda94 barbiee_ pişmiş tavuk tavukçularda oluyorya kömürde pişiyor ondan Antalyadayız burada her yerde war Doyurucu ve uygun protein de war mis
cokbilmismom balkizim1 ah ah bebek olmadan önce olsa sabahlara kadar eğlenirdik 😍 şimdi ev kuşuyuz cani sağolsun miniğimizinnn onunla olmak aile yemeği yemekte çok güzel ❤️
Aygul58 barbiee_ Yılbaşı kutlaması yapmayız ki zaten yılbaşı 3 ayların başlangıcı bol bol dua ile normal bir gün gibi geçireceğiz😊
rth barbiee_ nasıl ki onlar benim dini günlerimi kutlamıyorsa bende onların yılbaşını 🌲🌲🌲🌲kutlamıyorum 🤞🏼🤞🏼