hellobeybi barbiee_ bir yaşında kızım müsaade ederse güzel bir sofra kuracağım😅 annem de tam o gün memlekete dönecek kızım, eşim, ben kalacağız yine biraz buruk olacak.. sağlık olsun
barbiee_ hellobeybi olsun yolu açık olsun. Benimki de 1.5 yaşında bakalım müsaade edecek mi bizimki. Neler yapmayı düşünüyorsunuz
balkizim1 barbiee_ @cokbilmismom 8 aylık bebekle dahil oluyorum. En güzeli evin. Ki çoğu insan hem artan fiyatlardan hem de o gün tehlikeli olması açısından evde olur diye dusunuyorum 😁
cokbilmismom balkizim1 ah ah bebek olmadan önce olsa sabahlara kadar eğlenirdik 😍 şimdi ev kuşuyuz cani sağolsun miniğimizinnn onunla olmak aile yemeği yemekte çok güzel ❤️