utkummm ikiprensesbebiss aliyim buyugunu en iyisi inşallah tutar Peki soft ile air arasinda cok fark var mi biliyo musunuz soft kullaniyodum da airin gece parlayanini alsam cok farkli gelir mi yine mi soft almaliyim
ikiprensesbebiss utkummm ben parlayan kullanmadım hiç cesaret edemedim belki farklıdır istemez diye ..
mrvfdn utkummm evet ben 6-12 ye coktan gectım ama 1 ay kullandı aonra emZıgı bıraktı benim için iyi oldu bırakması yeterı kadar emdi dogdugundan beri avent alıyorum 8 ay kullandım
Tusa_ utkummm ilk başta tutmuyo bende geçtim ona tutmuyo şuan ama gün içinde deniyorum elbet tutucak alışıcak öyle birden tutmasını beklememek gerekir büyük geliyo midesi bulanıyo ilkten
utkummm Tusa_ yeni mi aldınız Kac aylik sizinki Soft mu kullaniyosunuz air mi arasindaki fark cok mudurki
Tusa_ utkummm 6buçuk aylık 1 yada 2 hafta oldu alışamadı daha tam bende gün içinde veriyorum benimki gece parlayan ultra ait night bence hepsi aynı onların ya farkı yok sadece parlayan parlamayan diye ayrılıyodur sanırım
utkummm Tusa_ soft benim kullandigim da aire gore soft biraz daha yumusak diye okudum almisken parlayandan mi alsam diye dusunuyodum bide simdiki kullandigina gore sert gelirse diye dusundum karar veremedim😕
utkummm ikiprensesbebiss ay iste bende ondan almiyim bari dedim bi yandanda parlayanda iyi olurdu diye dusundum
evlatkokusucennetkokusu utkummm Evet canım bence zamanı çoktan gelmiş. Benim bebeğim de 8 aylıkken 6/18 e geçmiştik. Awent ultra air kullanıyoruz. Şuan 11 buçuk aylığız.
evlatkokusucennetkokusu utkummm baktım da soft ve air in arasındaki fark sadece dış görünüşü emzik yeri aynıymış
utkummm evlatkokusucennetkokusu soft aire göre yumusak diye okudumda almisken isikli mi alsam diye dusundum ama bide sert gelirse softa gore diye karar veremedim