televizyon meselesini hiç anlamıyorum, ben arka planda sürekli tv açan bir insan değilim, akşam haberleri varsa dizilerimi izlerim bu kadar o yüzden bebeğim doğalı 8 ay oldu eşim maç izlerken açmak dışında çok nadir açıyoruz bebekte bi bakıyor sonra kafasını çeviriyor oyununa devam ediyor, tv bağımlısı olan siz misiniz çocuklar mı bunu ayırmak lazım.