pinary24 TV otizm yapmaz uyarak eksikliği yapar bu da çocuğunuzda otizm belirtileri verir e 3 aylıktan beri ekrana maruz kalan çocukta bu da çok şiddetli olur çünkü şimdi dayanamiyorsaniz ilerde hiç dayanamazsiniz çünkü ekran gören çocuk agresif olur çabuk sıkılır sinirli olur sonra otizm belirtileri başlar ve bir doktor bir gün hiç acımaz otizm der buyrun sicilinde kalacak o onun sonra ne yapacaksınız? Şimdi değil ilerde pişman olacaksınız şimdi nasılsa belirti vermiyor diye hiç bir şeyi yok çocuğumun diyeceksiniz ama ilerde bunun acısı gerçekten kötü çıkar babam arada geldiginde Tv izlerken kızım bakıyordu anlamaz dedik aşırı agresif tavırlar sergiledi bunun sonucunda ben TV yi bozdum en kesin çözüm buydu bebeğim melek gibiymis megersem sadece ilgi istiyormuş o kadar