haydii
Ben kv. İle birlikte yaşıyoruz canım faydası illaki oluyor ama yani o da yaşlı olabildiği kadar oluyor seni çok iyi anlıyorum bazen inan bende öyle oluyorum öyle çileden çıkıyorum ki kaçacak yer arıyorum,bunalıyorum,o an dışarı çık biraz nefes al rahatlamaya çalış, eşimden destek rast getire gece çişi gelse çocuğun çişi gelmiş deyip beni kaldırıyor🤦🏻♀️Okul yada kreşe başlayınca rahatlıyorsun en azından gelene kaar 🥲 Oğlum 3.sınıfta, büyük kızım anasınıfında, en azından az da olsa dinlenebiliyorum Rabbim yardımcın olsun canım benim.Yani doğdular ve bir şekilde büyüyecekler,zaman zamn tabiki bağıracağız kızacağız bunlar normal şeyler kimse mükemmel annelik yapmaya çalışmasın olmaya da çalışma olamayız ama en azından iyi bir anne olabiliriz😊birlikte yapabileceğin aktiviteler yap kendine de zamn ayırmaya çalış 🌸💖