Kızlar iyi günler🪷 başlığı nasıl yazacağımı bilemedim. Beni bilenler bilir 2. Oglusa hamile olduğumu ve gün yaklaştıkça gerildigimi maalesef ki. Bir türlü doğum stresini atamıyorum😬 haftaya ya da ondan sonraki haftaya bekliyorum 37+5 haftaligim şuan. Herkes beni yatıştırmaya ikinci doğumun daha kolay olduğunu söylüyor ama ilki gibi uzun ve zor olmasından korkuyorum. 2. Çocuğa normal doğum anneler nasıl geçti dogumunuz? İlki gibi miydi yoksa daha mı kısa sürdü? Gerildikce geriliyorum😬 sanki çocuğu hiç cikarmicam gibi😂