Ya ben bepantolin kendi sitesinden aldım indirimli diye onun formunu bile beğenmedim al işte indirimli ürün böyle olur diye kullanmadım . Kaldı ki ikinci el uygulaması . Zaten ordan da kargo parası filan çıkıyor . Siz hangi krem olduğunu bi söylesenize herkes çok merak etmiş . Ben de ettim . Ayrıca bi post açmışsanız gelen cevaplara da bi zahmet karşılık verin yani bela okumak filan . Haksızsınız kabul edin . Kimse buna bi çare bulamaz ki onaylamışınız zaten . Açmadan bakmadan niye onayladınız burda da hatalısınız . Tekrar soruyorum hangi krem adı ne sanı ne