tantuniayrangerisiyalan benim oğlumda çok terlerdi gün içinde oda sıcaklığı 24 25 di bugün 23 e düşürdüm o kadar terlemedi gayet iyiydi evin ısısı da yavaş yavaş dereceyi düşürmenizi tavsiye ederim bebekleri boşuna terletip sıvı kaybettirmeyelim yazık bende çok pimpirikliyim inan gün içinde kırk sırt bezi değiştiriyorum çok terlerse komple üstünü değiştiriyorum