elifozkan selinkumsal10 ben delmiştim ama yine fazla akmıyordu biberon başlığını değiştirebilirsiniz eğer emzirmiyorsanız
elifgibii cansu154 öyle istiyorsa heryerde satılan wee babylerden alın bol bol akıtıyor onlar kullanan çok arkadaşım var
cansu154 elifgibii çevirince akıyo mu wee baby ler ? Benimki chicco ya alışkın benden ondan alıcam galiba