selinkumsal10 Philips avent kullanıyorum biliyorum anne meme ucuna daha yakın diye küçücük delik var biberonda. Ama bebeğim sinirleniyor çekerken az geliyor ya, delsem olur mu ki saçma gelenler linçlemeyin please
beyzzsenturkk_ selinkumsal10 bebeğin süt az geldiği icin değil emerken gaz sancısı çektiği icin sinirleniyor olabilir
3kedili2bebekli selinkumsal10 delmek yerine yeni uc almalisiniz bir büyük beden yoksa yine meme reddi yapar, yada büyük gelir genzine kacar bir tavsiyem daha lansinoh s üç öneririm
bububuu Niye sacma gelecek bence bunu demeniz sacma delin geçin ne olacak herkes cocukk biraz buyuyunce delyor
suheyla92 selinkumsal10 bir ise yaramiyor delmek igne icu olduğu icin ordan gelen sut biseye benzemiyor yeni uc almaniz lazim
elifgibii selinkumsal10 bence o biberonu atın. Bende onu kullandım ilk etapta bebeğim çekemiyordu bende deldim o delik gittikçe daha da yırtıldı çocuğun ağzından mamalar fışkırıyordu artık ve gaz yapıyordu tabi acemi ben b durumu birkaç hafta sonra kavrayabildim ve direkt çöpe.. lansinoh aldım inanılmaz memnunuz çok güzel
cansu154 elifgibii benim bebeğim lansinohu sevmedi böyle bol aksın emmeden aksın istiyo önerebilceğiniz bir marka var mı ? ( 10 aylık benimki)
Lareninannesiii selinkumsal10 bende delmiştim en mantıklı çözüm bu çünkü , benim kullandığım marka lansinohtu onu da düşünürseniz gönül rahatlığıyla öneririm
defnesmom3 selinkumsal10 ben hep deldi ucundan kürdan geçiriyorum o minicik delikten emerse ağzı yoruluyo bebeğin kursan geçir hiçbir şey olmuyor zaten o çektikçe geliyo
elifgibii cansu154 öyle istiyorsa heryerde satılan wee babylerden alın bol bol akıtıyor onlar kullanan çok arkadaşım var