mematiii 6 ay aşısında aynı durumu yaşadık kızarıklık şişlik vardı doktorumuz sorun olmadığını söyledi yapan hemşire de problem yok dedi 1 ay oldu geçmeyince korkup başka doktora götürdüm sorun yok zamanla dağılır bu sertlik dedi kendiliğinden geçti buz koymamızı önermişlerdi ama ben koymadım kendiliğinden geçti