Merhaba hanımlar
Kızım 23 ünde bir buçuk yaş aşısı oldu .İki bacağından birde ağzından damla damlatıldı.Neyse o gün birşeyi yoktu iyiydi ama şimdi bakıyorum da sağ bacağında aşı yerinde şişme var tabaka gibi.Bu kadar zaman geçti ama inmedi. Nasıl şişliği iner veya buz falan tutsam iner mi ne yapacağımı bilemedim.Aynı durumu yaşayan varsa bilgi verebilir mi acaba?