Eda6714 benim eski evde vardı evde eskiydi zaten sürekli ilaçlar dururdum taşındım üçüncü senem olacak evleneli zaten o zamandan bu zamana daha yeni bir tane gördüm sabahta temizlik için girip baktığımda bir taneymis sanırım başka ölen böcek filan görmedim