Meltem18 ben gittim de olacak 3 ay falan dediler daha adetim biteli 1 hafta olmadı yine adet oldum şimdi kafayı yicem pişman oldum açıkcası sürekli adet olacaksam ne anlamı kaldı ki zaten ben rahat olmak için yapmıştım en iyisi prezervatif sanırım 😞🤦🏻♀️