zeynepalp ben de adet olmadan taktırdım, doktorum çok profesyoneldi spekulum takıldıktan sonra uyuşturucu sprey sıkmış hissetmedim.
Ama ağrı eşiğim düşük değil, herhangi bir ağrı kesici almadan normal doğum yaptım, bir de spekulum takılırken kendimi asla kasmam, o yüzden kendi ağrı eşiğinize göre değerlendirin derim. İsterseniz hafif sedasyon verip 10 dk uyutup o sırada da takıyolarmış