bunemeselaa Bennureyla salon 25 derece yatak odası ve oğlumun odası 24 derece kombi 45-50 arası değiştiriyorum duruma göre
mematiii Bennureyla 22-27 arası değişiyor çok üşürswk yükseltiyorum ondan sonra Baya sıcak kalıyor ev.
Zeynali goldengate ay çok korkuyorum bu son günlerde çok soğuklarda bir yokladı hastalık 😬 baca deligi sadece yatak odasında var açıkçası şu an evde soba ile ugrasabilecek kimse yok öyle kaldı klima+ ufo ile artık havaların ısınmasını bekliyoruz 🫠 zaten çocuğu sabit bir yerde tutmak imkansız birde illa da en soğuk yer neresi orda 😒
Zeynpkcn Zeynali vallahi alt 2 ust 2 kat giydiriyorum ayaga 1 corap 1 patik bir ince battaniyeye sarıp kalinida ortuyorum
Zeynali Zeynpkcn oy maşallah bende gece alt üst bir kat giydirip 2,5 tog uyku tulumu ve üzerimizde battaniye ile uyuyoruz yine yüzünüz buz gibi gündüz zaten ayağımız kat kat 😢
iloslos Yerden ısıtmalı merkezi sistem var oturdugum evde. 24-25 derece oluyor ortalama. Çok nadiren 26 oluyor
rabis004 Bennureyla 55% En üst kattayiz evin etrafında bina yok ev zor ısınıyor bu ay doğal gaz faturası 3 buçuk Allah yardımcımız olsun
morbulutlu Babamlarda kalıyorum. Maalesef ev kendiliğinden sıcak. Hem yalıtım var hem alt üst tam gaz yakıyor. 25-27 derece 🥹kapatsam bile kalorifer ısı düşmüyor. Sık sık havalandırıyorum. Çok nadir 23 oluyor