efnanveannesi1 Bennureyla 24-25 bizimde alt katımız boş üst çatı merkezi sistem olduğu için ayar yapamıyoruz petek dereceleri var
efnanveannesi1 Bennureyla alt katın boş olmasıda etkiler birde petekleriniz havasını alıyormuydunuz biz bunu yapmadan önce ev hiç ısınmıyordu baya bi fark oldu petekler yanmıyormuş resmen
arvenly SevimliHayaletCasper vanda yasiyorum gece 60 da yakiyoruz 19-20 derece oluyor gunduz 50 de 22-23
suheyla92 Bennureyla dogalgaz en kisikta 22-23 oluyor ara kat iyi isinan bir ev yazin da cehennemden bir köşe hatta. 22 23 ideal evlerinizi daha sicak yapmayin hanimlar
1zeynosileannis Bennureyla gece 19-20 gündüz 21-22 o şekilde ayarlıyorum gayet ideal yakında yeni bebek gelecek bir iki derece arttırırız
Lumisare kaç derece bilmiyorum açıkçası kombi 44 derecede de zıbın ve alt giydiriyorum üşümüyor ama ne olur olmaz arada yelekte giydiririm
Zeynpkcn Zeynali vallahi alt 2 ust 2 kat giydiriyorum ayaga 1 corap 1 patik bir ince battaniyeye sarıp kalinida ortuyorum
Zeynali goldengate hemde nasil 🥲 klima+ufo ile anca 18 -19 derece oluyor ama yine ellerimiz yüzümüz buz gibi 😬