Kızlar evimiz dubleks üst katta yatak odası var altta mutfak oturma odası çocuk odas var mutfak ve oturma odasında tv var geçen gün gece saat 4:53 de çok susadım ve aşağı indim tv açık ama tv nin açık unutulması imkansız çünkü 15 aylık bebeğimiz var ve hiç tv açmayız çok şaşırdım eşime sordum sen mi açtın diye aşağı hiç inmedim dedi bende çok üstüne düşmedim az önce de dayımlara gitmiştik eve bir geldim tv yine açık yani hiç tv yi açmadım unutmuş olmam imkansıııız otomatik bi ayar da olamaz çünkü o kadar iyi bi tv değil bimden aldık öyle diyim başına gelen var mı gerçekten artık korkmaya başladım ve eşime eve kamera taktıralım dedim