seymaozy kızım 9 aylık düzeltilmiş 7 aylık şuanda, bizimkide inanın ek gıda dediğim bir çorba yapıyorsam 2 kaşık zorla yediriyorum yemiyor yani ama zorlamıyorum ilerde yeme bozukluğu yaşatabilirmiş bu durum, mamadada şöyle bizimkinin tamamen iştahına bağlı ek gıdaya geçmediği için henüz hâlâ günde 4,5 kere mama tüketiyor bazen 150 cc bazen 180 cc veriyorum 3,4 saatte bir yiyor ama eğer bebeğiniz mamayı isteyerek yemiyorsa biraz arayı açabilirsiniz bence 4,5 saate bir 120 cc 150 cc içirneye çalışın birde verdiğiniz mamayı beğenmiyor olabilir mamayı değiştirebilirsiniz yada biberonu sevmiyor olabilir biz yaşadık bu durumları çünkü ben çözümü biberon değiştirerek buldum philips avent kullanıyorum. ve kiloyada bu kadar takılmayın dediğim gibi sağlıklıysa eğer hiç önemli değil görümcemin oğlu 5 yaşında 14 kilo ve çok sağlıklı bir çocuk yardımcı olabilecegim başka bir konu varsa seve seve olurum