Ikrasu_13 erken doğum değildi ama bebeğim 38. haftada 34 hafta ile uyumlu doğdu. 2195 gr, 41 cm’di 🥹 kaynanam 2 aylıkken battaniye ile bile korkarak tutuyordu 😂 Şimdi 4 aylık, boyu da kilosu da yaşıtlarına yetişmek üzere. Canı isterse dönüyor, emekleme çabası çok fazla. Bu gibi gelişimleri de yaşıtlarını yakaladı. Küçük doğduğu için safra kesesi yolunda yapışıklık var (yeterince gelişmemiş), o da karaciğer enzim değerlerini etkiliyor maalesef. Bu konuda doktor takipliyiz. Allah’ın izniyle hepsi sağlıcakla büyür inşallah 🙏🧿 Minik bebiş anneliği daha bir sabır istiyor, biz de geçtik 10 gün yoğun bakım sürecinden. Çıkınca ilk 2 ay günlerimiz hep hastanede geçti. Rop muayenesi, çocuk kardiyoloji, çocuk nöroloji… Lohusalık yaşamaya fırsat olmuyor bile o koşturmacada. Rabbim bebeğinize şifa, size de güç kuvvet versin.🌸