Mlkemrecre Sen boş ver burdaki gereksiz insanları nasıl sinir oldum yorumlara anlatamam
Ne geri kafalı insanlar var ya allahım delircem. Yok o kadar baktım değiştirmem bilmem ne. Valla en iyisini yaptınız. Tamam sonuçta sizin kızınız çıktı çok sevindim allaha çok şükür. Ama sizin yerinizde onlar olsa demek ki kendi kızı çıkmasalardı, kendi kızınızın peşine düşmeyeceklerdi galiba. O kadar karnında taşı her eziyeti çek ağrılar kramplar sancılar. Doğum sırasında yaşanan sıkıntılar.... Başkasının bebeğini alınca insan kendi bebeğini unutur mu sanki? Evlat bu başka bişey değil. Eşya değil oyuncak degil aman bebek.olsjn da benim bebeğim olmasa da olur gibi düşünüyorlar demek ki. Çok şükür sizin kızınız çıktı postunuzu hatırlıyorum gerçekten bi kurban falan kesin bence. Çok sevindim sizin adınıza. 🥰🥰😍😍😘😘😘