TospikEmirr Zamanında 45 kilo olan ben şöyle kilo aldım.Öncelikle telefona vücut geliştirme fitness gibi bir program indiriyorsunuz. Sabahları kahvaltıyı biraz geç yapıp . İndirdiğiniz programa göre kaç dk kaç set ise onu yapıp üstüne cicibebeli ballı muzlu süt içeceksiniz. En az 15 20 tane cicibebe , büyük bir bardak.. sonrasında akşam yemeğine kadar bir şey yemeğin ki tam acıkın. Yani iki öğün yiyeceksiniz gün içinde. Yemek yedikten sonra bi bardak daha cicbebeli süt içip öyle yatacaksınız. Ben bu şekilde 58 kiloyu gördüm sonra geri bıraktım. Bana bu şekilde kilo alamazsın zaten iki gram etin var spor yapıp daha da zayıflarsın diyenler oldu. Mantığı bilirseniz gerisi kendiliğinden geliyor. Amaç spor yapıp kasları çalıştırmak. Her spor sonrası kaslarda protein açığı ortaya çıkarmış. Bunu süt tavuk yumurta gibi şeyler yiyerek doldururmuşuz. Spor yapan arkadaşım böyle anlatmıştı. Kilo alırken hiç yağlanmadan sıkı bir şekilde kilo aldım. Şu an da 55 kiloyum. Oğlum baya yoruyor beni. Bi 3 kilo daha alsam iyi olacak😅