defnesmom3 TospikEmirr Bende 47 kiloya kadar düştüm bende kolay kilo alamayan biriyim haftada 3 4 gün makarna yedim ve kilo aldım hemen olmadı bu tabi bir süre gerekti ama hamile olmadan önceki kiloma ulaştım
TospikEmirr defnesmom3 çok teşekkür ederim eşim makarna sevmiyor ya hergün makarna yapsam adam evde yemek yemez 😂 en iyisi ben gündüzleri kendime tek yapayım
defnesmom3 TospikEmirr kız her gün yapmana gerek yok 😂 3 günde bir yesen şöyle 1,5 2 tabak çok güzel alıyon hamur yersen sık alırsın buna kefilim😁
TospikEmirr defnesmom3 hm anladım ya ben hep poğaça açma vs . Yiyorum ztn eşim börekçi yani siz düşünün eksik olmuyor hamur işi ama yok kilo almıyorum ya hamilelikte su içsem yarardı şimdi alamıyorum maalesef
Pamukveannesi2 alexab beyaz ekmek her öğün bol bol fazlasıyla yiyorum zaten cici bebe de denedim makarna hiçbir etkisini görmedim. Yarım saat önce yarım çeyrek ekmeğin arasına haşlanmış yumurta marul dereotu yeşil soğan koyup yedik eşimle 🤭😂
TospikEmirr Pamukveannesi2 o yarasın kilo oslun inşallah ama bizim işimiz zor ya vala ne yapsak almıyoruz kilo 🤦🏻♀️
muge46 TospikEmirr valla cnm olmayınca olmuyor ben 37 yasindayim 158 boyum oglumda 46 ile hamile Kaldim 73 ile doguma gittim 40im ciktiginda 50 kiloydum oglum 6 yasinda diger oglumda 48 ile hamile kaldim 69 ile dogum yaptim ikiside sezeryan yine 48 kiloyum bu oglum da 3 aylik sezeryanda gobek kalir dediler dogum yaptigim o bile belli degil var gersini sen dusun 🥰🥰
TospikEmirr muge46 bünye işi bu ya vala ne yapsak da kilo almıyoruz bende aynı şekilde doğumda aldığım bütün kiloları verdim. Herkes vermeye çalışıyor ben vermemek için dua ediyordum resmen
defnesmom3 TospikEmirr daha iyi artır sen hamur işini bende alamiyodum seninle aynı dertten muzdariptim ama devam et öyle arada abur cubur da ye😁
cnsu52 50 kiloyla hamile kaldım doğuma 64 girdim dogumdan sonra 55 düştüm şuan 61 kiloyum bende hiç kilo alamazdim ama gece bebeğime her kalktığımda birşeyler yerdim bisküvi çikolata ekmek içi falan şuan vermek istiyorum veremiyorum hayat 😂
TospikEmirr defnesmom3 teşekkür ederim yiyorum vala her gece uyumadan hamur işi yiyip uyuyorum gün içinde de abur tüketiyorum
Babybob TospikEmirr Vallahi aynı ben ben de aynı kilo ile doğuma girdim doğumdan sonra 47 kiloya kadar düştüm ben emzirdikçe kilo verenlerdenim 18 aylık olana kadar bu böyle devam etti ama ben bildiğin vebalı gibiydim sonra emzirmeyi kendi sağlığım için bıraktırmaya karar verdim bırakınca hem bebeğim kilo aldı hem ben ama ben gece yatmadan önce hep bişiler yedim yattım ve şimdi fazlasıyla aldım 53 kiloyum bu da bana yeter fazlasını da istemiyorum 🤓 zayıf olmak kilo almayı istemeyi kimse anlamıyor saçma geliyor ama bir tek yaşayan bilir
TospikEmirr Babybob evet ya vala kilo almakta çok zor en az kilo vermek kadar yani. Benim bebeğim daha 4 aylık Allah nasip ederse 2 yıl emzirmek istiyorum ondan sonra inşallah bende alırım